تاکسی سرویس شهرک والفجر, آژانس تاکسی شهرک والفجر ,تاکسی سرویس شهرک والفجر, آژانس تاکسی شهرک والفجر30 در صد تخفیف .بیمه رایگان,09902736878-آقای بهرامی,شبانه روزی رانندگان تاکسی مجرب,تاکسی سرویس محدوده شهرک والفجر, آژانس تاکسی محدوده شهرک والفجر, تاکسی سرویس منطقه شهرک والفجر, آژانس تاکسی منطقه شهرک والفجر,تاکسی سرویس, آژانس تاکسی,تاکسی سرویس شرکت,تاکسی سرویس ادارات,تاکسی سرویس شرکت در شهرک والفجر,تاکسی سرویس ادارات در شهرک والفجر,تاکسی سرویس با نرخ اتحادیه ,تاکسی سرویس در شهرک والفجر,آژانس تاکسی در شهرک والفجر,آژانس تاکسی مدرسه,تاکسی سرویس مدرسه,تاکسی سرویس بیسیم بانوان,آژانس کرایه اتومبیل , آژانس تاکسی مدرسه در شهرک والفجر,

به تاکسی سرویس گاهی مواقع نیاز فوری دارید ، در این لحظات فاصله زمانی نزدیکترین سرویس برای شما اهمیت پیدا می کند ، تاکسی سرویس فاصله زمانی نزدیکترین خودرو هر سرویس آنلاین را به شما نمایش می دهد تا علاوه بر قیمت ، امکان مقایسه زمان رسیدن خودرو هم در اختیار داشته باشیدبسیاری از کسانی که در آژانسهای تاکسی تلفنی فعالیت میکنند از نقش و اهمیت کار خود آگاهی کاملی ندارند به همین دلیل این کسبوکار در دورههای مختلف همواره به یک شکل عرضه میشود و هر روز از اهمیت آن کاسته میشود.
تاکسیرانی یکی از مشاغل خدماتی است که همزمان با ورود اتومبیل در ایران برای شهروندان تعریف و راهاندازی شده است اما به مرور زمان و با آمدن تاکسی-سرویسخطوط ارتباطی از درون این شغل کسبوکار جدیدی به نام آژانس تاکسی تلفنی به وجود آمد که از طریق خطوط تلفن، تقاضا را به عرضه نزدیکتر کرده است.کسبوکار تاکسی تلفنی اگرچه بسیار کوچک و ساده مینماید اما کار خدماتی ارزشمندی است و میتواند در سیستم نظام شهری جایگاه ویژهای داشته باشد. یکی از مشکلات کسبوکار در ایران آشنا نبودن صاحبان آن کسبوکار با ارزش، اهمیت، کارکرد و نقش آن در جامعه و اقتصاد شهری است. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک، بسیاری از کسانی که در آژانسهای تاکسی تلفنی فعالیت میکنند از نقش و اهمیت کار خود آگاهی کاملی ندارند به همین دلیل این کسبوکار در دورههای مختلف همواره به یک شکل عرضه میشود
و هر روز از اهمیت آن کاسته میشود.آمار و ارقام نشان میدهد که به طور متوسط در سال، ۶۳ درصد مردم از خدمات تاکسی تلفنی استفاده میکنند. به طور میانگین مردم ایران ۳/۵ بار در ماه از آژانس استفاده میکنند. همچنین نوجوانان، جوانان و افراد مسن به ترتیب بالاترین آمار استفاده از آژانس را به خود اختصاص میدهند، این گروه با کسب ۷۰درصد آمار، بالاترین استفادهکنندگان از این نوع خدمات هستند.یکی از حلقههای مفقوده در کسبوکارهای کوچک در ایران مقوله آموزش است. کسانی که در حرفههای مختلف کسبوکار فعالیت میکنند یا اصلا آموزشی ندیدهاند یا به شکل اداری و اجباری دوره کوتاهمدتی را برای اخذ مجوز گذراندهاند برای همین بسیاری از کسبوکارهای کوچک در ایران دارای بازدهی مالی مناسبی نیستند و وقتی از صاحبان این کسبوکار در مورد بهرهوری اقتصادی یا درآمدی سوال میشود همواره گلایه دارند. یکی از علتهای اصلی رونق نداشتن کسبوکارهای کوچک عدم آگاهی و آموزش ندیدن صاحبان این شغل است. به همین خاطر دسترسی به این کسبوکار در ایران بسیار راحت است. کافی است تا اتومبیل شیک و تمیزی داشته باشید و به آژانس محله مراجعه کنید، صاحب آژانس بلافاصله شما را دعوت به کار میکند.
پس از مدتی همکاران دیگری به مجموعه شما اضافه میشوند اما همه شما از وضعیت کاسبی ناراضی هستید. نتیجه اینکه یا شما از این کسبوکار منصرف میشوید یا مدیر آژانس برای شما ترک کار میزند. همه این فرآیندها نشان میدهد در ایران کسبوکار حرفهای دیده نمیشود به همین دلیل میزان شناخت افراد نسبت به کاری که انجام میدهند بسیار کم و اندک است. همین آگاهی اندک باعث میشود نتوانند بهصورت حرفهای در این کار فعالیت کنند و طبعا میزان درآمد نیز بسیار کم خواهد بود اما اگر کسی که کسبوکاری مانند تاکسی تلفنی را بر میگزیند کاملا با اصول و قواعد و اهداف و بازارهدف و مشتری هدف آشنا باشد نهتنها به کسبوکار خود رونق میدهد بلکه به اقتصاد محله و شهر و کشور یاری میرساند. نگرانیهای زیادی که امروزه در کسبوکارهای مختلف از جمله تاکسی تلفنی دیده و شنیده میشود ناشی از عدم شناخت است. هر کس تصور میکند با داشتن یک اتومبیل و مراجعه به یک آژانس میتواند خدمات مربوطه را ارائه کند اما چون توانایی ارائه خدمات حرفهای را ندارد میزان مراجعه به او آرام آرام کم میشود و او نیز از این کار دلسرد میشود. در صورتی که کسانی که مایلند در زمینه تاکسی تلفنی خدماتی به شهروندان خود بدهند اگر کلاسهای آموزشی لازم را بگذارند شاید بیاغراق بتوانند تا صد درصد میزان درآمد ماهانه خود را افزایش دهند.آژانس تاکسی تلفنی مانند بسیاری از کسبوکارها نیاز به مقدمات و تمهیدات دارد. اگر این تمهیدات و مقدمات برای شروع کار فراهم شود، طبعا آغاز و انجام خوبی میتوان برای این کار ترسیم کرد. اول: آداب و اصول خدمات ما باید بدانیم که میخواهیم در تاکسی تلفنی خدمات بفروشیم. بنابراین هر اندازه به اصول و آداب و اخلاق عمومی اشراف داشته باشیم میتوانیم طیف وسیعتری از مردم را به سوی خود جذب کنیم. 
این اصل مهمی در ارائه خدمات و سرویسدهی تاکسی تلفنی است. شما میتوانید با اخلاق خوب و انسانی مشتریان بیشتری نسبت به رقبای خود داشته باشید. دوم: اطلاعات راهها و خیابانها کسی که در تاکسی تلفنی کار میکند باید راهها و خیابانها و کوچههای محله و شهر خود را بشناسد. برخی از رانندهها حتی محدوده جغرافیایی خود را نمیشناسند، طبیعی است وقتی مشتری به دلیل اینکه شما نشانی را بلد نیستید به جای اینکه ۱۰دقیقهای به مقصد برسد نیم ساعت یا بیشتر در محله و شهر بگردد بار دیگر به شما مراجعه نمیکند. شما باید تمام کوچه پس کوچهها و خیابانهای شهر را برای زودتر و بهتر رسیدن بدانید و اگر نمیدانید رقیب دانا از شما پیشی میگیرد و مشتری شما را به سمت خود جذب میکند. سوم: حقوق مشتری شما اگر مشتری هدف خود را بشناسید و برای او احترام قائل شوید، طبعا او همواره به شما مراجعه میکند.از زمانی که مشتری در اتومبیل شما نشسته است تا زمانی که پیاده میشود شما باید تا میتوانید خدمات رفاهی به او بدهید. پس رادیو و ضبط صوت شما با اجازه مشتری باید روشن باشد
اتومبیل شما باید تمیز و خوشبو باشد. سرعت قانونی اتومبیل شما باید با نظر مشتری تنظیم شود. چهارم: خلاقیت در خدمات شما در هر کسبوکاری نیاز به کارهای خلاقانه دارید و هر اندازه خلاقیت شما در جهت جلب رضایت مشتری بیشتر باشد به همان میزان موفقیت شما در کسبوکار بیشتر خواهد بود. مثلا میتوانید در اتومبیلتان هر روز یکی، دو روزنامه بگذارید تا مشتری یا مسافر در طول مسیر آن را مطالعه کند یا یک فلاسک آب گرم برای نوشیدن نسکافه یا چای آماده در داخل اتومبیل بگذارید. این کارها نشان میدهد شما برای مشتری ارزش زیادی قائل هستید.
:Published Date:
7/6/2022 10:11:41 PM